onsdag 1 juli 2009

Kalles och Min dag

Jag har suttit inne hela dagen idag eftersom att Jenny har jobbat, målat huset, och sa att jag inte kunde hänga med då. Hon berättade att förra gången hon målade tappade hon mobilen i färgburken, och ville inte riskera att jag skulle bli förgiftad. Jag hänger ju nämligen fast på Jennys mobil, som heter Bengt.
Så idag har jag och Kalle haft extra tid för varandra, och jaa, han är som en bror för mig nu.
Vi har gjort en massa kul, och och han, och det roligaste var nog när vi frågade varandra frågor, och jag frågade Kalle vad för pinsamma saker han gjort. Då sa han att han en gång kissade i sängen, och att jenny sov i sängen sen. Jenny märkte nog inte det, Hihi.
Nu Åskar det här, så Jenny säger att jag måste stänga av datorn.

Till sist vill jag bara tillägga att jag saknar Tova, jag vill lära känna dig bättre!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar