torsdag 9 juli 2009

Jag är inte rasist, jag hatar alla!

Shit, vad ska jag börja.
Jag har så mycket att säga denna fuckade världen!
Jag hatar min mamma, min pappa, mina syskon och hela livet!
Männskligheten är det värsta som beskådats, och jag förstår inte att någon kunde vara så dum att uppfinna den.
Hela världen borde skjutas, alla borde dö.
Ingen förtjänar att leva.
dockorna borde ta över verkligen, och människorna borde dö. Djuren också, speciellt alla söta djur som är äckliga!
Jag hatar allt !
Jag skulle kunna skriva ett mil långt brev till satan varför han ska bränna ner allt levande.
Det hade varit skönt att få det lite tyst!
det är det som är min plan, att tillkalla Satan, så att jag med hjälp av honom, bränner ner jorden, så den blir till en kolbit där ingen kan leva.
Mohaha.

Alla är fula, äckliga, skabbiga, fittiga, fuckade, subbor, och framförallt helt blåsta i hela huvudet.

1 kommentar:

  1. men hallå liz.. jag blir faktiskt lite besviken på dit uppförande i detta inlägget.. vad menar du nu,, hur skulle ni plastizar igentligen klarat er om inte vi människor skulle tagit hand om er,, ni skulle ju varit helt uppskrapade, det skulle slutat med att allsa var små fula plastiz stumpar!!! skärp dig för tusan! jag är din vän, men vänta bara tills jenny får se detta! jag har bara 2 bokstäver att säga dig, FY!

    SvaraRadera