söndag 12 juli 2009

Jenny, ägaren av Lizelotte här

Som ni kanske märkt har Lizelotte inte varit sig själv på sistone.
Hon har inte pratat med mig i flera dagar nu, och jag vet därför inte vad som är fel.
Jag har pratat med en dockförsäljare, som sa att ibland, när Dockor kommer lite nära mänskliga världen, kan deras plasthjärnor förrvandlas till riktiga, och det är då hemska saker kan hända.
Hon sa att det var det som hände när Teletabis blev levande.
Därför tänker jag nu låsa denna bloggen så lizelotte inte kommer in på den. Hon har redan visat att hon inte kan hantera vad hon skriver, och dessutom kanske hon behöver lite paus från människor och all denna teknik.
Jag lägger henne i vilorummet i min låda hemma, och hoppas att hon är sig själv snart igen.
Hon behöver en ny start.

tack iaf ni som läst vad Lizelotte har haft att säga, hon har berättat många gånger att hon gillar er så mycket.

Vi hörs väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar