söndag 28 juni 2009

Du kan kalla mig Liz

Detta blir mitt första inlägg på min blogg, och jag hoppas den ska bli givande framöver.
Eftersom att detta är mitt första inlägg, tänkte jag berätta lite om mig själv, så ni vet vem jag är.

Jag är ett plastsmycke till en mobil.
Min ägare Jenny köpte mig i en automat på Ica i simrishamn
Jag älskar att uppleva nya städer och ställen
Tom hanks ( en annan plastdocka) är min hemliga förälskelse)
Hans ägare heter Olivia.

Min blogg kommer handla om alla de äventyr jag är med om varje dag
Hoppas ni kommer gilla det, jag ska göra så gott jag kan!

Kram Lizelotte-Lizbeth

2 kommentarer:

  1. åå vad fina bilder du har :) lyckatill med bloggen och allt : ) jag kommer kika in här varje dag och läsa dina små spännande äventyr:)

    SvaraRadera
  2. Det låter bra det Rebecca. det har varit kul att träffa dig några dagar nu, hoppas det blir fler.
    Vi kommer nog hitta på ääventyr, du och jag också ska du se.
    Tack för att du gillar bilderna och tack för att du vill läsa!

    SvaraRadera